Thursday, June 13, 2013

Broşe chic din piele şi cercei Swarovski - photo shooting


Broşă Red Rose

Realizat din piele naturală. În centru are o perla Swarovski Golden.


Cercei din Jad faţetat şi charm aurit libelulă.

Colier White Roses


Broşă Purple Rose

Cercei clip francez cu rivoli Swarovski Turquoise

Material: Otel inoxidabil hipoalergenic pentru urechi sensibile

Marime rivoli: 8 mm



                                                                           just putting some music.....







Cercei Libelulă 


Cercei french clip din otel inoxidabil si rivoli Swarovski CRYSTAL

Material: Otel inoxidabil hipoalergenic pentru urechi sensibile

Marime rivoli: 8 mm



           
L-am aşteptat nerăbdătoare dimineaţa devreme pe Radu, fotograful profesionist care urma să ne răsfeţe pe mine şi creaţiile mele cu o şedinţă foto. Am facut cafeluţa şi a început prima poză test, în timp ce eu încă mă aranjam în oglindă. Au ieşit nişte poze minunate. Nici nu puteau ieşi altfel pentru că creaţiile mele sunt foarte fotogenice iar fotograful, un profesionist.
           Am lucrat foarte mult cu piele. E un material cu, care nu se lucreaza foarte uşor dar îmi place că dă o notă foarte persoanală persoanelor care se hotărăsc să îl poarte. Pentru colecţia care a fost pentru Primăvara 2013 am realizat multe broşe, coliere şi inele din piele. Culorile au fost mov pal, roşu intens, maro, alb. Broşele sunt nişte accesorii chic, care se poartă cu stil, atât prinse în piept, cât şi pe reverul sacoului, pe geantă, pe o rochiţă elegantă aşa cum am purtat-o eu în poze sau în combinaţie cu eşarfa ta preferată.

              Cerceii sunt din pietre semipreţioase si cristale swarovski iar materialul e oţel inoxidabil hipoalergenic pentru urechi sensibile pentru ca ştiu multe persoane care nu suportă alt material pentru urechi şi se irită foarte tare. De aceea am hotărât să îi achiziţionez din oţel inoxidabil care apropo e un material durabil care nu se înnegreşte, spre deosebire de argint.


















No comments:

Post a Comment